Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

VerrekijkerDirect heeft een ruim aanbod verrekijkers, nachtkijkers, spotting scopes en andere optische apparaten. Heeft u een artikel gezien die u wenst te bestellen? De onderstaande stappen leggen uit hoe gemakkelijk en snel u het product in huis kunt hebben.

 

 

Stap 1: Plaats het product in uw winkelmandje.

Door op de paarse knop ‘in Winkelmandje’ te klikken, voegt u het artikel toe aan de winkelmand.

    A: Plaats het artikel in de winkelmand
    B: De levertijd van het artikel
    C: De prijs inclusief BTW

Plaats product in winkelwagen

 

Stap 2: Het winkelmandje.

Het winkelmandje geeft een overzicht van de artikelen die u heeft geselecteerd.

    A: Alle producten die u wilt hebben zitten in de winkelmand? Klik dan op Bestellen om verder te gaan
    B: Iets vergeten? U kunt door op 'verder winkelen' te klikken nog andere artikelen toevoegen.
    C: Meer dan 1 van hetzelfde artikel bestellen? Selecteer eenvoudig het gewenste aantal. Wilt u meer dan 10 x hetzelfde artikel bestellen? Neem dan even contact met ons op.
    D: Lukt het niet of heeft u vragen? Stel eenvoudig uw vraag via deze contact mogelijkheden
    E: Wilt u een product verwijderen? Klik dan op het kruisje.

Winkelmandje

 
 

Stap 3: Gegevens invullen en betaalwijze selecteren.

    A: Vul het afleveradres in.
    B: Wanneer het factuuradres anders dan het afleveradres, vink aan.
    C: Selecteer de betaalwijze.
    D: Eventuele opmerkingen kunnen in het opmerkingenveld geplaatst worden.
    E: Zijn alle gegevens goed ingevuld? Klik dan op Gegevens controleren

     

     Gegevens invoeren

Betaalgegevens opmerking

Stap 4: Gegevens controleren

    Op deze pagina vindt u alle gegevens die u heeft ingevuld. Klopt er iets niet? Klik dan op 'terug' en pas uw gegevens aan. Kloppen de gegevens en bent u klaar om de bestelling te plaatsen?

    A: Om een bestelling te plaatsen dient u akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden.
    B: Om de bestelling te plaatsen klikt u op 'Bestelling plaatsen'.

    De Bestelling is Succesvol geplaatst

    U ontvangt van ons een orderbevestiging per e-mail. Afhankelijk van de betaalwijze die u heeft geselecteerd, wordt u doorgestuurd naar de betaalpagina. U kunt de betaling voldoen en de bestelling succesvol afronden. 

     

     Gegevens controleren

bestelling bevestigen


Daarom VerrekijkerDirect

  • Voor 16.00 uur besteld, vandaag verzonden
  • Gratis verzending, vanaf € 25,-
  • Thuiswinkel Waarborg
  • Veilig betalen met iDeal en Afterpay
  • Professioneel advies

Bekijk ons aanbod  

Heeft u vragen?

088 77 39 322

iedere werkdag van 08:30 - 17:30

Stuur een e-mail

Stuur een e-mail

Chat met Frens

Handig en direct antwoord


Gerelateerde vragen

  1. Wat doet een afstandsmeter bij een verrekijker?
  2. Wat betekent de kortste instelafstand?
  3. Wat is een binoculair?
  4. Wat betekent schemergetal?
  5. Wat zijn asferische lenzen?
  6. Kun je met een verrekijker vertekening hebben?
  7. Wat doet een achromatische verrekijker?
  8. Wat is chromatische aberratie?
  9. Wat doet apochromatische verrekijker?
  10. Wat is astigmatisme bij een verrekijker?
  11. Wat zijn de voordelen van een Argon gevulde verrekijker?
  12. Wat zijn de voordelen van een Stikstof gevulde verrekijker?
  13. Wat doet een autofocus verrekijker?
  14. Wat is dioptriecorrectie?
  15. Hoe werkt de scherpstelling van een verrekijker?
  16. Wat is diffractie?
  17. Wat is de frontlens van een verrekijker?
  18. Hoe werkt de lenscoating van een verrekijker?
  19. Hoe maakt u foto’s met een camerakijker?
  20. Wat betekent de vergrotingsfactor van een verrekijker?
  21. Wat is een uittredepupil?
  22. Waar moeten brildragers op letten bij het kopen van een verrekijker?
  23. Wat is de Oogafstand bij een verrekijker?
  24. Wat is beeldscherpte?
  25. Hoe werkt Beeldstabilisatie bij verrekijkers?
  26. Wat is een monoculair?
  27. Wat is coma bij een telescoop?
  28. Wat is het collimeren van een Verrekijker?
  29. Wat zijn jullie contactgegevens?
  30. Problemen met iDEAL betalen?
  31. Kan ik vooruitbetalen?
  32. Kan ik achteraf betalen?
  33. Kan ik met iDEAL betalen?
  34. Wat is jullie adres?
  35. Wat zijn jullie openingstijden?
  36. Wie bezorgt mijn pakket?
  37. Wat zijn de verzendkosten?
  38. Wat is jullie levergebied?
  39. Krijg ik een track en trace code?
  40. Niet thuis tijdens de bezorging?
  41. Zijn de prijzen inclusief BTW?
  42. Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
  43. Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen?
  44. Wat is de status van mijn bestelling?
  45. Schade bij ontvangst?
  46. Product defect?
  47. Kan ik een artikel ruilen?
  48. Kan ik een artikel retourneren?