Wij nemen geen (online) bestellingen meer aan!

Niet thuis tijdens de bezorging?

Ik kan de bestelling van VerrekijkerDirect niet in ontvangst nemen, omdat ik niet thuis ben. Dit is uiteraard geen enkel probleem, maar let wel goed op wat de procedures zijn van onze bezorgdiensten.

Bezorging door DPD

De DPD hanteert de volgende procedure wanneer u tijdens bezorging niet thuis bent:

  1. De chauffeur zal een mededeling achterlaten waarin staat wanneer zij opnieuw langskomen en/of het pakket ij de buren is afgeleverd. De chauffeur van DPD zal automatisch de volgende werkdag weer langskomen om het pakket nogmaals aan te bieden.
    U kunt ook een nieuwe afspraak inplannen via www.nieuwelevering.nl. Het enige wat u hiervoor nodig heeft is de mededeling die onze chauffeur voor u heeft achtergelaten en uw postcode. Afhankelijk van uw bezorginstructies kan de DPD het pakket meestal de volgende werkdag bezorgen. Hiervoor moet u wel vóór middernacht online uw instructies doorgeven.
  2. Mocht u ook bij de tweede afleverpoging niet thuis zijn, dan wordt het pakket op een DPD depot achtergelaten. U kunt contact opnemen met DPD via 0900-37 346 63 of een nieuwe afspraak inplannen via www.nieuwelevering.nl.
  3. Is er binnen 7 dagen geen nieuwe afspraak gemaakt met DPD dan wordt het pakket weer geretourneerd naar VerrekijkerDirect.

DPD, Meer informatie over procedure niet thuis tijdens bezorging.

 

Bezorging door PostNL

PostNL hanteert de volgende procedure wanneer u tijdens bezorging niet thuis bent:

  1. De chauffeur zal een mededeling achterlaten waarin staat wanneer zij opnieuw langskomen en/of het pakket ij de buren is afgeleverd. De chauffeur van PostNL zal automatisch de volgende werkdag weer langskomen om het pakket nogmaals aan te bieden. U ontvangt van de chauffeur een niet-thuis-code. Met deze code kunt u dezelfde dag tot 22:00 aangeven wanneer u het pakket wil laten bezorgen.
  2. Wanneer u de tweede afleverpoging ook niet thuis bent, kunt u het pakket tot 3 weken afhalen bij een postkantoor bij u in de buurt. Wanneer een bestelling op vrijdag voor de tweede keer wordt aangeboden, zal het pakket de eerst volgende maandag klaar liggen op het postkantoor.

PostNL, Meer informatie over procedure niet thuis tijdens bezorging.


Gerelateerde vragen

  1. Wat betekent schemergetal?
  2. Wat zijn asferische lenzen?
  3. Kun je met een verrekijker vertekening hebben?
  4. Wat doet een achromatische verrekijker?
  5. Wat is chromatische aberratie?
  6. Wat doet apochromatische verrekijker?
  7. Wat doet een afstandsmeter bij een verrekijker?
  8. Wat is astigmatisme bij een verrekijker?
  9. Wat zijn de voordelen van een Argon gevulde verrekijker?
  10. Wat zijn de voordelen van een Stikstof gevulde verrekijker?
  11. Wat doet een autofocus verrekijker?
  12. Wat is dioptriecorrectie?
  13. Hoe werkt de scherpstelling van een verrekijker?
  14. Wat betekent de kortste instelafstand?
  15. Wat is diffractie?
  16. Wat is de frontlens van een verrekijker?
  17. Hoe werkt de lenscoating van een verrekijker?
  18. Hoe maakt u foto’s met een camerakijker?
  19. Wat betekent de vergrotingsfactor van een verrekijker?
  20. Wat is een uittredepupil?
  21. Waar moeten brildragers op letten bij het kopen van een verrekijker?
  22. Wat is de Oogafstand bij een verrekijker?
  23. Wat is beeldscherpte?
  24. Hoe werkt Beeldstabilisatie bij verrekijkers?
  25. Wat is een binoculair?
  26. Wat is een monoculair?
  27. Wat is coma bij een telescoop?
  28. Wat is het collimeren van een Verrekijker?
  29. Wat zijn jullie contactgegevens?
  30. Problemen met iDEAL betalen?
  31. Kan ik vooruitbetalen?
  32. Kan ik achteraf betalen?
  33. Kan ik met iDEAL betalen?
  34. Wat is jullie adres?
  35. Wat zijn jullie openingstijden?
  36. Wat zijn de verzendkosten?
  37. Niet thuis tijdens de bezorging?
  38. Wie bezorgt mijn pakket?
  39. Wat is jullie levergebied?
  40. Krijg ik een track en trace code?
  41. Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen?
  42. Wat is de status van mijn bestelling?
  43. Zijn de prijzen inclusief BTW?
  44. Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
  45. Product defect?
  46. Schade bij ontvangst?
  47. Kan ik een artikel ruilen?
  48. Kan ik een artikel retourneren?